12 Julai, 2014

FreeMarketPandanPrihatin @ Dagang Avenue Food Court, Ampang

10 ulasan

Assalamualaikum...


FreeMarketPandanPrihatin @ Dagang Avenue Food Court, Ampang

Ini adalah koleksi baju lama dan baru acikidah... dan ini baru sebahagian jerr... huhu... baju berlambak² tapi tak pakai²... daripada tak pakai kan... duduk terperuk dalam almari tu sampai dah tak cukup space dan membuak ke luar almari... idah rasa lebih baik diberikan kepada orang² yang lebih memerlukannya... kena pula tak lama lagi syawal akan menjelma kan... so beberapa hari ini idah dok mengemas lah sikit² baju² tu... keluarkan mana yang tak nak pakai dah...


Huhu... baju² tu idah nak bawa kemana tau... ermmm... insyaallah malam nie akan berlangsungnya #FreeMarketPandanPrihatin di Dagang Avenue Food Court, Ampang... program akan bermula dari jam 10 malam hingga 12 pagi... alhamdulillah... dapat juga pahala kan daripada baju tu dok la bergantung jer tak gerak² dalam almari tu... :D



Okay... kepada rakan² yang duduk berdekatan dengan lokasi program boleh la datang berkunjung yer... anda boleh BERI APA SAJA atau boleh juga AMBIL APA SAJA... :D datang cepat² tau kalau lambat nanti tinggal serdak jerr... hehehe... dan insyaallah idah dan team #alwaasikl akan berada di lokasi #FreeMarketPandanPrihatin... untuk siapa yang ternampak idah malam ni tu say hi la yerr... :D  jumpa di sanaaa... ;)




Nota Kaki : huhu... hari ni program penuh dari pagi sampai ke tengah malam... memang menduga mental dan fizikal akak... :)



10 ulasan :

  1. Bagus jugak idea cenggini so lengang lah sikit almari tu :-) byk betul baju yg dh x pakai tu

    BalasPadam
  2. wah banyak baju boleh pakai raya ni...cpt2 dapatkannya sambil beramal kan idah..

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah kita pun dah berjaya mengagihkan baju kita yang dah muat wardrobe tu..its a blessing kalau berkesempatan untuk berkongsi rezekikan Acik Idah..Salam 14 Ramadhan ya..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.. selalunya baju2 kita yg tersimpan dlm almari tu ada keceriaan utk org lain.. mudah2 hati & jiwa kita juga bertambah ceria... :)

    BalasPadam
  5. Sy pun byak gak pakaian dah tak boleh pakai sejak badan membsar ni. Habis semua disedekahkan kat adik...

    Jom terjah entri terkini MINDAKABUR: Segmen Raya 2014 Bubblynotes: Dengan Ingatan Tulus Ikhlas...

    BalasPadam
  6. mak ai.. bnyk nya.. blh sedekah mana2 yg x pakai tu.. hehe

    Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz"

    BalasPadam
  7. banyak sangat dah tu.. Saya banyak pakai bju sama je ulang2.. dah betul lusuh bru saya cari bju lain..

    BalasPadam
  8. Mesti best kan.. kat sini tak dak la..huhuhu

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D