27 Ogos, 2014

Peperangan Paling Dahsyat Berakhir Di GAZA

13 ulasan
Peperangan Paling Dahsyat Berakhir Di GAZA
Sumber : facebook

Anda nampak tak apa yang idah nampak? Subhanallah... ada Jalur Gemilang di situ... :)


Peperangan paling dahsyat dekad ini selama 50 hari yang dimulakan oleh pihak Zionis laknatullah akhirnya berakhir semalam 26 Ogos 2014 dimana kemenangan berpihak kepada rakyat palestin... Syukur Ya Allah...



Israel akhirnya mengalah dalam peperangan dan memberikan persetujuan 'gencatan senjata tanpa had' yang sekali gus menamatkan peperangan yang telah mengorbankan lebih 2,000 orang penduduk palestin...



Peperangan Paling Dahsyat Berakhir Di GAZA
Sumber : facebook

Ya...! memang benar peperangan telah tamat di GAZA... akan tetapi usaha² kita masih harus diteruskan #PrayForGAZA, doa, sumbangan, sokongan dan juga boikot barangan Israel... kerana Israel ini lidahnya bercabang... bila² masa saja mereka boleh melanggar perjanjian tersebut...



Tahniah buat semua saudara² kita di GAZA... :) (y)




13 ulasan :

  1. alhamdulillah.. insyaallah doa kita akan sentiasa bersama2 mereka.. :)

    BalasPadam
  2. Betul tu bangsa ni memang lidah bercabang...cakap tak serupa bikin...mudah sangat ingkar janji...

    Tapi harap kali ini tidak...tahniah untuk rakyat Palestin

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, moga mereka boleh hidup tenang dlm lindungan Allah

    BalasPadam
  4. Mudah2an yahudi laknat di hancurkan selumat-lumatnya..Amiin..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.....dengan izin Allah..
    Semua berakhir....berkat doa dan usaha serta tawakal...
    Mingkin hujan selalu membasahi bumi.....
    Tapi pelangi kdangkala ada munculnya...
    Yang pasti......pelangi pasti menjelma...walaupun seketika..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah syukur... akhirnya..=D

    BalasPadam
  7. alhamdulillah..akhirnya...
    bangga sekejap sebab bendera negara kita berkibar kat situ kan ^-^

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah..Ya Allah..berita yang sgt menggembirakan...

    BalasPadam
  9. Allahamdulillah...syukur sb mereka telah bebas dari kekejaman...semoga mereka hidup aman damai dan sentiasa dlmNya..

    BalasPadam
  10. Subhanallah walhamdulillah... semoga Allah sentiasa melindungi Gaza & umat Islam seluruhnya... aamiin ya Rabbal alaamiin.

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah..pertolongan Allah itu pasti..semoga berlalu episod duka rakyat Palestin..

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D