18 Ogos, 2014

CPUV Nuffnang : IKEA - SISAN dan iH Media Liese

8 ulasan

CPUV Nuffnang : IKEA - SISAN dan iH Media Liese

Alhamdulillah... blog ini terima dua lagi CPUV terbaru dari pihak Nuffnang... kali ini datangnya dari IKEA - SISAN dan iH Media Liese... :)




IKEA - SISAN

Rasanya majoriti tau kan apakah produk yang dijual oleh IKEA ini... haa... kalau tak tau pun tak per... boleh jer klik pada gambar di atas... :)




Manakala iH Media Liese pula merupakan produk pewarna rambut...




Terima kasih diucapkan kepada pihak Nuffnang atas kepercayaan ini... (wahh...! cakap macam artis dapat award plak kan) dan juga kepada rakan² yang sudi klik² iklan sana sini dalam blog akak ini... :)



Luv u muaahhs... :*





8 ulasan :

  1. Alhamdulillah rezeki, congrats dear, iolss tumpang happy untuk uolss ok...

    BalasPadam
  2. Tahniah.....wah jeles lah cik akak eh...hihi

    BalasPadam
  3. alhamdulillah... tahniah kakcikk

    BalasPadam
  4. Allahmdulillah..tahniah Idah..semoga sentiasa dimurahkan rezeki..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah... semoga sentiasa dimurahkan rezeki... aamiin. Tahniah.. :)

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D