24 September, 2014

Lu Pikir La Sendiri ~ Tanpa Bicara #26

19 ulasan
Assalamualaikum...


Lu Pikir La Sendiri ~ Azmin Puji Khalid
  

Lu Pikir La Sendiri... :D


Lu Pikir La Sendiri ~ Azmin Kritik Khalid



19 ulasan :

  1. when it comes to politics i prefer to just read and stay numb...

    BalasPadam
  2. Pulak daa..x perlu kata apa2...

    BalasPadam
  3. It's normal for arus media perdana...utusan meloya kan...

    BalasPadam
  4. tak tahu nak kate apa..siapa kita untuk menidakkan..huhu..

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Hahahaha... mana satu nak caya pun tak tau laaa... :D

      Padam
  6. Politik itu kotor, bukannya dikotorkan oleh kerakusan tangan manusia tapi semulajadi kotoran degil..huhu

    BalasPadam
  7. Haha..malas nak baca paper bagai... ntah lah.. macam2...

    BalasPadam
  8. Haha mana yg betul mana yg fitnah? Moga semua sempat taubat. Dunia akhir zaman

    BalasPadam
  9. senyum sambil makan kuaci... i love azwan ali... wooohoooo *tetibe*

    BalasPadam
  10. azmin yang propa ke media yang propa? ermm.. azwan ali dah confirm la propa ;)

    BalasPadam
  11. Tajuk berita yg sangatlah 'viral' dua tiga hari ni ;)

    BalasPadam
  12. Buatlah apa spa pun janji korang bahagia...hehe eh? Ada kaitan dgn entri tak agaknya hihi

    BalasPadam
  13. Klu tak ikhlas menyebarkan berita mcm tulah.. negatif je memanjang hhmmm...

    BalasPadam
  14. adoiiilah mana satu yg betul nih

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D