25 Jun, 2014

Tanpa Bicara #18 : Fesyen Pakaian Kitar Semula

14 ulasan

Assalamualaikum...



Fesyen Pakaian Kitar Semula


Tanpa Bicara #18 : Fesyen Pakaian Kitar Semula


Tanpa Bicara #18 : Fesyen Pakaian Kitar Semula



Tanpa Bicara #18 : Fesyen Pakaian Kitar Semula



Tanpa Bicara #18 : Fesyen Pakaian Kitar Semula



Tanpa Bicara #18 : Fesyen Pakaian Kitar Semula


(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)(。◕‿◕。)




14 ulasan :

  1. kreatif..kita suka no 3 tu..

    BalasPadam
  2. salam.wuuuu kreatif kan ? :))

    BalasPadam
  3. cantik jadinya walaupun hanya dari barang barang murah...mmg kreatif sapa yg design tu

    BalasPadam
  4. cantiknya...suka yang hitam kuning tu

    BalasPadam
  5. Gile arhhh! stailo gak design tu Acik.. Convert guna fabrik proper terus boleh meletop!

    BalasPadam
  6. kreatif! tapi boleh pakai ke ni? hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kreatif kan... :D ini memang boleh pakai... tengok gambar kecik kat bawah tu... itu gambar model yang memperagakan pakaian tersebut semasa dipertandingkan... :D ada cat walk kot... agak² sanggup tak nak pakai camnie... hehehehe...

      Padam
  7. Yg winner tu mmg layaklah.. mmg menarik.. :)

    BalasPadam
  8. siapa sangka barang yang kita nak buang boleh menghasilkan sesuatu yang sangat cantik...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  9. sanggupkah? hihi...teringat zaman sekolah dulu. ada pertandingan pakaian beragam dr bahan kitar semula..

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D