10 Jun, 2014

Jangan Conteng Dinding Lagi...

14 ulasan

Assalamualaikum...


Aduhh... dah petang baru dapat nak menulis... bz skit hari nie ;(... semalam cuti jadi hari nie datang² kerja dah bertimbun... ermm... siapkan la dulu mana yang penting kan...



Semalam idah ambil cuti tahun... cadangnya nak bawa anak² ke melaka (melaka lagiii....) jalan² atau pun ke zoo negara (zoo lagiii) ker... tapi tak jadi... sebab semalam ada orang nak datang rumah pula... kesian kat budak² tu... jadi lepak sehari suntuk ngan dorang jer la kat rumah...



Memandangkan ada waktu terluang tu... duduk saja pun bosan juga kan... so idah pun cat rumah... hik3x... akak cat rumah tauu... :D cat tu dah memang ada... jadi tinggal en suami belikan roller jer... 



Jangan Conteng Dinding Lagi...

Gigih akak mengecat dinding ruang tamu yang dah mengalahkan tadika tu... sampaikan pembantu tanya... lambat lagi raya dah cat rumah ke... hehehe... biar la kan... buat awal² kan senang... sementara ada waktu terluang tu...




Jangan Conteng Dinding Lagi...

Heee... tengok gambar nie teringat entry "Artwork By Nabihan Aziz" suatu ketika dulu... haaa... sekarang dah tak ada lagi dah... :D jenuh laa nak menghilangkan marker pen tu... lebih lima kali balas baru hilang... haishh... pastu budak bertuah tu dia boleh cakap aper kat ibu dia... "Ibu... jangan la padam lukisan yang Iyan (nabihan) buat nie... nanti Iyan nak tunjuk kat kawan² Iyan..." .... haaa... iyerrr la anak bertuah... tak ada makner nyerr... dah la betul² depan muka pintu masuk rumah... nononono...




"Nabihan, Nuqman dan Adelia... jangan conteng dinding lagi tau..." pastu dia tanya pula... "Kenapa tak boleh conteng ibu...?" errrkkk... terkelu kejap ibunya... tak tau apa nak jawab... sekarang Artwork Nabihan tu dah tak ada dah... tapi terasa semacam rindu pula kat lukisan tu... hehehehe.... :D





14 ulasan :

  1. wahhhh.. hasil seni kreatif.. haha

    BalasPadam
  2. hehehe...anak sy blm masa lagi dia nk conteng2 dinding..mau amukan tiger la nt haha

    BalasPadam
  3. Mujur zaman KN kena padam dinding dah berlalu... hehe

    BalasPadam
  4. penat juga nak padam kreativiti anak2 idah yg kreatif tu ya...

    BalasPadam
  5. Exercise Acik Idah...he..he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... exercise lengan ek... :D Betul3x...

      Padam
  6. cantik artwork tu...kene sediakan papan lukisan besor2 la kalu mcm tu...

    BalasPadam
  7. dia tanya tu...ada maknanya...nak conteng lagi lah tu...hihi..

    gelagat anak2.menghiburkan..

    BalasPadam
  8. Budak memang mcm tu...anak kak sarah dulu kecik2 pun conteng dinding jgk.

    BalasPadam
  9. mana2 rumah yg ada anak sdg membesar mmg camtu . kat sini dah jadi mcm taska . my kakak dah malas nak melayan ...

    BalasPadam
  10. Wahh mural tu.. sayang juga klu nak padam hehee.. :D :D

    BalasPadam
  11. pandai iyan bertanya...
    tapi kalau orang datang, tau kita ada anak2 kecil..selalunya akan faham..
    anak saya yg besar gajah tu pun menyonteng jugak lagi tau idah, hee

    BalasPadam
  12. alo..siannya si nabihan... hasil seni dah hilang..

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D