28 Jun, 2014

Marhaban Ya Ramadhan

11 ulasan

Marhaban Ya Ramadhan

Assalamualaikum...



Marhaban Ya Ramadhan... 





Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua sahabat² blogger, pengunjung setia blog ini, kepada sanak saudara, teman², jiran tetangga dan juga kepada semua muslimin dan muslimat...



Semoga ramadhan kali ini dapat menjadikan kita hambaNya yang lebih bersyukur...


Dikesempatan ini... idah menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf... seandainya ada tulisan, kata² mahupun perbuatan yang pernah mengguris hati kalian selama ini... samada yang tidak sengaja atau pun yang disengajakan... dan dengan idah juga telah memaafkan semua yang pernah melukai hati ini... :)


Selamat Berpuasa...!! :)


11 ulasan :

  1. selamat berpuasa idah n famili naik kereta cantik ke sini..

    BalasPadam
  2. Salam Ramadhan Acik Idah..Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelum-sebelumnya..Aminn..

    BalasPadam
  3. jom beli kuih raya dengan harga borong 100% puas hati dan sedap

    http://www.lenovomurah.tk/2014/06/borong-kuih-raya-termurah-2014-sedap.html#.U68lCMVXjIU

    BalasPadam
  4. Selamat menyambut ramadhan dan selamat berpuasa . mohon maaf juga seandainya tulisan dan komen saya ada yang mengguris rasa .

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum...Acik Idah
    Salam Ramadan 1435H. Semoga Ramadan tahun ini menjadi yang terbaik dalam hidup anda, Amiin. Dikesempatan ini juga saya memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap mahupun kekhilafan yang mengguris hati... Maaf zahir dan batin.

    BalasPadam
  6. selamat menyambut bulan ramadhan jugak ..

    BalasPadam
  7. Salam Ramadhan buat Idah sekeluarga.. maaf terlambat ucap.. bulan Ramadhan... biasalahkan hehee. Selamat menjalani ibadah puasa dgn ceria.. :)

    BalasPadam
  8. tak terlewat rasanya nak ucap salam ramadhan walaupun dah masuk hari ke 3

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D