18 Jun, 2014

Keyword Mengarut : Brazil Banyak Orang Buka Baju Semua

17 ulasan

Assalamualaikum...


Keyword Mengarut : Brazil Banyak Orang Buka Baju Semua

Erkk... terkejut idah tengok keyword nie... "Brazil Banyak Orang Buka Baju Semua"... apa yang dia nak cari agaknya ek? dan... camna pula dia boleh melekat kat blog akak nie?... setahunya tak ada pun perkataan Brazil dalam belog ini... buka baju pun takder... :D




Satu lagi keyword "nak tengok indon kat kl"... haiii punya la berjuta² lemon indon kat kl nie dia masih dok mencari² lagi... merata dan bersepah² indon kat kl nie dik non oiii...! aper laaaa yang dia nak tengok kat indon tu gak nyer ek... hehehe... haishhh macam² la manusia nie... 



Sekali pikir pelik... dua kali pikir dah jadi lawak pula... hehehe...




17 ulasan :

  1. Hehe, kekadang nrl check juga keyword nih... ada juga terselit keyword yang bukan2... haishhh, apalah yang dorang carik... :)

    BalasPadam
  2. kelakar la keyword yang diorang cari nie..

    BalasPadam
  3. macam macam jenis keyword yang orang cari...

    BalasPadam
  4. agaknya org tu kat keanl indon tu camna rupanya .... heh heh

    BalasPadam
  5. salam. haha memang pelik+ ja keyword kan sis :)

    p.s nak tanya sis pasang pop-up ads ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak ada... knape? ada kluar ker? camna nak buang? haiyak...!

      Padam
  6. Manusia.... manusia... hehe..

    BalasPadam
  7. haha...lawak-lawak.pernah dapat gak macam ni..garu kepala jap. :p

    BalasPadam
  8. pelik fikirkan keyword yg dicari termasuk ke blog kita walau kata xder tulis gitu dlm entry kita kan..

    BalasPadam
  9. Errrkk.. speechless.. tengok promoted content jelah kat sini.. :D

    BalasPadam
  10. hahahaha...kelakar pulak noe baca entry idah ni...

    BalasPadam
  11. erk..hahaha..pelik sungguh kak

    BalasPadam
  12. hihi....memang pelik tu kak:)

    BalasPadam
  13. Hahahaha kelakar pulak! Macam2 la peel ada...

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D