31 Januari, 2014

Penghargaan Kepada Blog Relaks Minda

16 ulasan

...اسلام عليكم  



Salam sejahtera dipetang jumaat yang penuh barakah ini... rasa sunyi jer di alam maya hari ini... mungkin kerana ramai yang pergi bercuti bersama keluarga atau rakan-rakan memandangkan cuti yang panjang pada hujung minggu ini... :)



Penghargaan Kepada Blog Relaks Minda



Pada 2 jumaat yang lalu... menerusi segmen Komen Entry di blog Relaks Minda... admin blog tersebut yang ingin dikenali sebagai Bin Muhammad telah membuat sedikit ulasan berkenaan Entry idah berkenaan Gelandangan... iaitu 'Makanan Untuk Gelandangan' dan 'Gelandangan?' ...




Tahniah kepada Relaks Minda atas tulisan dan ulasan yang padat dan menarik berkenaan entry 'Gelandangan Dan Di Sebalik Tirai Besi' ... malah boleh dikatakan tulisannnya berkenaan gelandangan tersebut lebih touching daripada entry idah asalnya... hehehe... yer la.. otai kan.. mana nak sama dengan kita yang masih baru ni... :)




Alhamdulillah... tak sangka rupanya entry idah berkenaan gelandangan tersebut telah dapat menarik perhatian pembaca dan blogger lain... entry itu bukanlah sebarang entry... ianya adalah pengalaman dimana idah sendiri turun bersama rakan-rakan untuk memberi sedikit makanan dan rasa kasih sayang kepada para gelandangan yakni orang-orang yang kurang berkemampuan di sekitar bandaraya Kuala Lumpur.



Di kesempatan ini... acikidah.blogspot.com ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada blogger Bin Muhammad menerusi blog Relaks Minda miliknya.... atas kesudian memilih entry idah yang berkisar tentang gelandangan tersebut untuk di ulas... Semuga blog Relaks Minda akan lebih sukses di hari mendatang dan semuga menerusi alam maya ini dapat merapatkan lagi ukhwah kita sesama insan... :)



16 ulasan :

  1. Alhamdulillah... Abak nak terjah la..hehe
    ^________________________________________________________________^

    BalasPadam
  2. Rajin Kak Idah join macam-macam aktiviti sukarelawan. Keep up a good work! :)

    BalasPadam
  3. Tahniah acik idah...semoga banyak lagi cerita menyusul dan jangan lupa bagitau kita ya kalau pelukan lebih ramai penderma...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok Sis... Insyaallah... akan menyusul misi seterusnya... once comfirm will update you kay... TQVM ;)

      Padam
  4. tahniah kak dpt respon dr bm..

    BalasPadam
  5. salam ukhwah Idah…alhamdulilah terjumpa blog u & sangat2 kagum dgn usaha murni yg dijalankan. rasa teringin je turut serta. semoga ALLAH permudahkan usaha murni kalian di masa hadapan, inshaallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam kembali... Terima kasih sudi ziarah disini...
      Nak join? atau nak merasa sendiri MEMBERI dengan tangan sendiri... :D boleh jer...
      Insyaallah program seterusnya akan menyusul tidak lama lagi... akan idah war warkan.. :)

      Padam
  6. Alhamdulillah.. tahniah.. semoga terus menyumbang utk kebaikan insan.. Subhanallah.. :)

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah...review yg baik untuk perkara yg baik...semoga membuka mata dan hati warga kota..

    BalasPadam
  8. tahniah...tandanya BM sgt prihatin n turut memberi sokongan keatas usha murni idah n kwn2.

    BalasPadam
  9. Terima kasih Acik Idah diatas penghargaan ini...amat2 saya hargainya. Semoga Acik Idah terus bersemangat dan semoga usaha murni anda dan rakan2 dalam misi kemanusiaan ini akan dipermudahkan serta diberkati. Hanya Allah SWT yang dapat membalasnya...

    BalasPadam
  10. Tahniah..muga usaha murni idah akan menarik minat lebih ramai lagi..

    BalasPadam
  11. Ya Allah, bagus nya akak. Semoga Allah murahkan rezeki akak. InsyaAllah. Teruskan usaha murni akak.

    BalasPadam
  12. Semoga allah melimpah ruahkan rezeki buatmu. Ala..tulisan acik idah pun sah cukup nen touchingkan akak ni

    BalasPadam
  13. Memang u deserved it dear... keep it up k.. ;p

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D