09 Januari, 2014

Jemputan Kahwin Idayu.

14 ulasan
...السلام عليكم


Hari nie pagi² masuk kerja dengan penuh semangat... semangat untuk menyiapkan kerja² yang perlu disiapkan... bak kata Cik Arpah sebelah idah nie... "Kak idah dari pagi tadi tegakk jerrr... " :D pulun nak menyiapkan kerja... Alhamdulillah yang perlu diselesaikan hari ini telah pun siap... so skarang boleh la buat n3 dan jalan² merendek kat belog kawan²... :D



Kad Undangan Perkahwinan Idayu & Hasbal




Tengahari tadi... idah dapat kad jemputan kahwin... dari adik opismate... huhu.. kaler pink gitu kadnya... comeii... ada kartun lak tue... hehe... 




Kad Undangan Perkahwinan Idayu & Hasbal



Majlisnya insyaallah pada 1 Februari 2014... dah dekat dah nie... tak sampai sebulan pun... dan bertempat di Pokok Sena, Kedah... wahhh... berangkat ke kedah la kami nampaknyaaa... terima kasih cik idayu... sudi jemput kak idah... :D



Soranggg lagi kat opis nie yang bakal mengakhiri zaman bujangnya... alhamdulillah... agak²nya lepas nie giliran sapa pula yang nak kasi kad pada kak idah yeee... :D hehehe... terasa rasa macam tak lama jer lagi nak dapat lagi 1 kad... :D



Insyaallah... jika tiada aral melintang ke Pokok Sena la teman... :) 

14 ulasan :

  1. sm lah..sy pn 1 feb nt ad 2 jemputan kat kampung hihi

    BalasPadam
  2. jauh tu. bersambung dgn cuti tahun baru Cina, highway jam..tapi takpe, warga KL cuti sampai hari Isnin..Alhamdulillah..

    BalasPadam
  3. Selamat berjalan & berhibur.. :D

    BalasPadam
  4. Waah melangsungkan akad nikah ya. Semoga menjadi keluarga yang sakinah, mawadah, dan warokhmah yah mba :) Salam sukses selalu

    BalasPadam
  5. salam pagi jumaat idah...slmt gi mkn kenduri...

    BalasPadam
  6. nantikan kad ika pula ye kak, ahahahahah :)

    BalasPadam
  7. kad2 kawin sekarang mmg comel2.. selamat pengantin baru buat kawan acik idah...

    BalasPadam
  8. pokok sena.. dekat je ngan umah mak teman. ngeee

    BalasPadam
  9. amboi...seronokla akak nk berjalan ye..hehe
    kad tu comel lah..agaknya mmg trend skrg kowt...buat kad dgn doodle2 kiut cmtu

    BalasPadam
  10. comel kad kahwin tu kak idah.. semoga selamat pergi dan balik ke pokok sena.. boleh cuti-cuti malaysia kedah nanti.. :D

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D