11 November, 2014

Motivasi Diri ~ Jangan Cuba Jadi Orang Lain

13 ulasan
Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Motivasi Diri ~ Jangan Cuba Jadi Orang Lain

Motivasi Diri ~ Jangan sekali-kali cuba untuk menjadi orang lain, ia akan menjadi sukar untuk berjaya.
Kembangkan kemampuan dan capai matlamat kita.

13 ulasan :

  1. Agreed Acik Idah..kena yakin dengan diri sendiri..

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum.. acikidah,

    setuju dengan entry nie.. bagus ingatan nie kekadang untuk ingatan buat mselim3 nie agar tak mudah lupa ...

    mselim3

    BalasPadam
  3. jadi diri sendiri n yakin kemampuan diri....

    BalasPadam
  4. Salam singgah petang Idah...setuju sangat ni..biarlah kita menjadi diri sendiri daripada berlakon jadi orang lain....

    BalasPadam
  5. Bagaimana kalau mencuba dan berjaya?

    BalasPadam
  6. menyeksa diri jer klu jadi org lain ...

    BalasPadam
  7. Menjadi org lain hanya akan menyusahkan jiwa kita sendiri...

    BalasPadam
  8. betul tu. takyah nak tiru orang lain sangat, buat stress je :)

    BalasPadam
  9. Be yourself.... Itu lebih baik...

    BalasPadam
  10. Setujuuuu...
    senang jer nak naikkan motivasi diri.. tengok jer depan cermin pastu sebut hari2 saya hebat..
    tak caya cer cuba..

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D