07 Oktober, 2013

Beriadah Lepas Kerja...

5 ulasan

Assalamualaikum & salam ceria...


Hari nie hari isnin... pagi nie jam 3.30am dah bangun.. ada urusan yang perlu diselesaikan.. so nie kat opis kepala cam weng jer nie tak cukup tido... tapi tak per laa nak menyembang jugak nie.. hihi...


Jumaat lepas balik keje Idah and my colleagues main badminton.. ermm.. rindunya main badminton.. badan pun dah semakin mengembang sebab dah lama takde exercise... tahun lepas selalu juga main badminton nie.. boleh dikatakan almost every week.. tapi nie dah lebih setahun tak main.. berenti hari tu masa ramadhan tahun lepas.. lepas tu terus tak main² dah.. :D



Badminton Lepas Kerja @ Komplek Sukan DBKL Desa Tasik
Ada ramai lagi nie yang tak dapat datang malam tu.. Nuqman seronok laa tu dikelilingi oleh anak² dara.. :-D




En.Babah dengan aksi yo..yoo.. ooo.. :D




Sko.. style dah ada.. cuma kena kurangkan gelak jerr.. hehe..




Adelia malam tu baik sangat.. tak gerak² dari kerusi tu.. layan makan jagung jer.. sponsored by Kak Adila :)



  
Boleh plak dah penat.. bersila kat dalam gelanggang.. iskhh.. Nuqman... Nuqman..




Bergu trio... hehehe.. tak pernah dibuat orang... :D




Kami main 2 jam.. dari jam 8pm hingga 10pm.. tempah 2 court.. main la gilir² kejap single.. kejap bergu campuran.. kejap trio campuran.. hehehe.. ikut selagi terdaya laa...


Oh ya.. kami main nie di Komplek Sukan DBKL Desa Tasik.. sejam RM8/court.. kalau nak tempah boleh call no nie.. 03-90587294.. 


So guys when our next games..? :D


5 ulasan :

  1. weh rajin sungguh korang korang nih kan...

    BalasPadam
  2. sejam rm8 murah tu! selamat membakar lemak :)

    BalasPadam
  3. bagusnya bawa anak-sekali.. dah lama aiza tak main badminton.. dah banyak lemak terkumpul ni.. hehe..

    BalasPadam
  4. esoknya wa demamm

    BalasPadam
  5. rajinnye bersukan.... sy nk pi jog pn payah.... sbb tu kmpul lmak bnyak2.. hehee....

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D