31 Julai, 2013

Sesak Masuk Ke Pusat Bandar Kuala Lumpur.

1 ulasan

Assalamualaikum & Selamat Pagii...

Hari nie yang bekerja di sekitar pusat bandar kuala lumpur mesti ramai yang datang lewat kan.. hik3x.. Dari Cheras.. kereta berlempuk-lempuk.. di Jalan Parlimen pun sama.. tak bergerak.. naik motor pun jam jugak.. Takper la sahabat sekelian.. banyakkan bersabar di bulan yang mulia ini ye..

Sesak

Cuba kita bayangkan abang-abang perajurit yang dok berbaris tu.. dibawah matahari dibulan puasa nie.. Dah hampir 3 hari mereka berlatih.. Ermm..!

Untuk pengetahuan semua.. pagi nie jalan menuju masuk ke Pusat Bandaraya Kuala Lumpur especially sekitar Dataran Merdeka ditutup kerana ada Istiadat Sambutan Hari Pahlawan yang turut disaksikan oleh Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong.


Hari Pahlawan

Kepada Abang-abang Tentera & Polis, Selamat Menyambut Hari Pahlawan.. Jasa dan pengorbanan kalian tidak akan pernah dilupakan oleh seluruh rakyat Malaysia bumi bertuah ini. Semuga kalian senantiasa dibawah lindunganNYA..
Stay kewll.. :-D

1 ulasan :

  1. hurmm tu la kesian bila fikirkan abg2 askar yg berkawad perbarisan masa bulan puasa.. kita yg dok dlm ofis pon jenuh tahan lapar apetah lagi diorang yg kt tengah panas..

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D