31 Disember, 2015

Selamat Tahun Baru 2016

15 ulasan

Selamat Tahun Baru 2016. Berada di penghujung 2015 yang bakal melabuhkan tirai, terasa perasaan bercampur baur. Pelbagai suka dan duka dialami sepanjang tahun ini. Tetapi yang paling terkesan di hati adalah apabila satu-satunya abang kandung yang Idah ada pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya. :(


Selamat Tahun Baru 2016


Walau apapun, hidup dan cabaran mendatang harus diteruskan dan dihadapi. 2016 rasanya bakal mencabar fizikal, mental dan ekonomi. Huhuhu... kan kita disarankan oleh pak menteri untuk lakukan 2 kerja bagi menampung kos sara hidup yang tinggi masa kini. :)



Namun begitu kita perlu bersyukur kerana di penghujung tahun 2015 ini tiada musibah besar yang melanda negara kita seperti tahun lalu.


Di kesempatan ini Idah ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru buat semua. Semoga kita dapat mendepani 2016 dengan lebih tenang dan sentiasa muhasabah diri. Mohon ampun dan maaf atas segala keterlanjuran kata, tulisan mahupun perbuatan yang ada mengguris hati.



@};- "Selamat Tahun Baru 2016" @};-


p/s: Pssttt... jika belum, follow la acikidah di Instagram ye. ;)

15 ulasan :

  1. Selamat Tahun Baru, Sis Idah. Moga 2016 lebih baik utk kita semua :)

    BalasPadam
  2. Hi perkongsian menarik, done follow, follow me back :)

    BalasPadam
  3. SELAMAT TAHUN BARU IDAH...SALAM TAKZIAH PADA IDAH N KELUARGA ATAS KEHILANGAN ABANG TERSAYANG SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT N BERADA DI KALANGAN MRK YG BERIMAN DI SISI-NYA.

    BalasPadam
  4. Selamat tahun baru 2016, Idah..semoga sukses selalu..

    takde instagram..huhu..

    BalasPadam
  5. Salam singgah sini dan selamat tahun baru 2016.

    BalasPadam
  6. selamat tahun baru acik idah :)

    BalasPadam
  7. Salam 2016 buat Idah sekeluarga. Semoga tahun 2016 ini membawa lebih kejayaan dan keberkatan. Alfatihah buat abg Idah. Moga Allah mencucuri rahmat dan menempatkan rohnya dikalangan org2 yg beriman... aamiin.

    BalasPadam
  8. selamat tahun baru 2016 sis. lama tak singgah sini :) harap sihat sentiasa :)

    BalasPadam
  9. Takziah kak atas kehilangan orang yang tersayang..hopefully akak sekeluarga tabah menghadapi dugaan yg datang...Selamat Tahun Baru kak...

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  10. Salam singgah!

    Selamat tahun baru 2016 walaupun dah 20 hari kita di tahun baru :)

    BalasPadam
  11. Assalamualikum...

    Saya nak tumpang promote website...

    http://felda.ml

    http://bit.ly/17lBrz5


    Terima kasih...

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D