12 Mac, 2015

I Miss You So Much

14 ulasan
Assalamualaikum...

I Miss You So Much

Rindu kat korunk semuaa....


Rindu nak baca coretan korunk semua...


Rindu nak membebel kat sini...


Rindu nak bersembang dengan korunk....
 

Rindu nak tau korang pergi jalan-jalan kat mana...


Rindu... 
Rindu...
Rindduu sangat.. sangatt.... :'(

Tapi... </3

Masa tidak mengizinkan...

Keadaan tidak mengizinkan...

Banyak cerita yang ingin diri ini kongsikan... 

Tapi segalanya terperap dalam laptop buruk ini... 

Doaku... @};-

Semoga kalian baik-baik saja... senantiasa di dalam lindunganNYA...

Ameen.



14 ulasan :

  1. ohhhhh acik idah, ika pun rindu nak baca coretan di sini. Semoga sihat2 selalu, semoga dipermudahkan segala urusan :)

    BalasPadam
  2. kita pon rndu kt acik idah gak

    BalasPadam
  3. rindu sama Acik Idah juga...dhM x singgah sini.....klau dah free nanti boleh la lepaskan rasa rindu tu :-)

    BalasPadam
  4. we also miss you very much...

    BalasPadam
  5. Biasala tu bila dikejar kesibukan dunia..:(

    BalasPadam
  6. Biasalah tu Idah.. saya pun baru dpt berblog ni. Kebelakangan ni sempat cuit2 publish entry & bw mana yg sempat capai je. Mmg bnyk kekangan. Salam ceria selalu.. :)

    BalasPadam
  7. patutlah lama tak nampak, sibuk rupanya
    saya pun baru ni lah stabil balik
    takpe, dahulukan yang mana penting =)

    BalasPadam
  8. lama dah menyepi acik idah ni...

    BalasPadam
  9. lama dah menyepi acik idah ni...

    BalasPadam
  10. moga sihat2 shj sis.. lama jg tak kesini... ads masa update lh... :)

    BalasPadam
  11. semoga sihat & senyum2 sokmo.....

    BalasPadam
  12. Aamiin..semoga tuan blog pun baik2..

    BalasPadam

Tinggalkanlah KOMEN sikit.. :')

Appreciate sangat kalau uols komen tulisan ni..

Kepada yang dah komen tu terima kasih banyak² dan sayang korang sangat².. :D